Tidigt?

Jahopp. Så sitter man hör klocka 6.10 på en lördag morgon och hackar. Inte för att jag måste utan för att jag har ett kul problem som maler. Vaknade vid 5.30 klarvaken och var övertygad om att det var över 7. Nu känner jag dock hungern komma så då är det ju bäst att gå och äta något!

Full rulle

Den senaste tiden har det varit full rulle. Hela tiden. Det har varit sådan full rulle att jag inte hunnit stanna upp och tänka efter vad som händer. Weeeeeeeeee.
Det händer en del roliga saker som jag kanske kan skriva om snart. Vi får se. Skoj är det i alla fall! 🙂
NU skall jag läsa lite bok. Ha det!

Trött

Blä, sov dåligt inatt. T väckte mig först vid 5 och sedan vid 6 igen och jag hade svårt att somna om så jag låg och läste till 6.45 då jag gick upp. Är helt energilös idag.
Vintern har kommit och det var -10 ute i morse. Burr. Lite snö ligger det på marken också. Skall ute och resa i morgon (igen) till Stockholm i två dagar men jag funderar på att ta ledig i em för att åka pch bada med Tovah. Skulle vara lite skönt. Har några timamr kvar att vela.

Google Reader

Jag läser nyheter via Google reader och där kan jag dela med mig av de nyheter jag tycker är “viktiga”. Jag har har inte delat med mig så mycket ännu men andra kanske är intresserade av att följa “mina” nyheter.
Här är det: websida och RSS.
Have fun!

En dag som du inte lär dig något nytt, är en förlorad dag!