Jag var visst med i radion i dag!
SR Norrbotten
Vår!
Vilket underbart väder det är ute! Tog mig en lång promenad i solskenet bortåt Björsbyn och Oppibyn och det är så skönt att bara stanna upp och lyssna på fåglarna kvittra. Synd bara att hackspetten (ni kanske kommer ihåg min lille ovän?) skall komma och banka på antennen klockan 7 på morgon. Dumma dumma hacke hackspett!
Annars har jag bara slappat hela helgen, läst bok, spelat PSP medan frun är överaktiv och renoverar huset (ja, jag är lat).
Sova!
God natt!
Kommentarer
Nu funkar kommentarer igen. Tack Bea för att du sa till!
Vilka tavlor!
Håller mig hemma idag!
I ett försök att inte göra mina kollegor sjuka så håller jag mig hemma idag. De som vet säger att man är smittsam i magsjuka i 48 timmar efter att man känner sig frisk.
Photo: Fuerteventura Feb – March 2008
Photo: The Lego Millenium Falcon
Some pictures of my LEGO Millenium Falcon (10179)!
Vi lever!
Jo vi gör faktiskt det, efter att ha varit magsjuka sedan igår natt. Vid 2 tiden började Ollie kräkas och senare började Johanna också följt av mig själv på morgonen. Tovah har klarat sig helt och det finns bara en sak som är jobbigare än en sjuk 7-åring och det är en frisk 7-åring när man själv är sjuk. Nu är vi alla i princip friska men fortfarande lite matta. Ollie darrar på handen när han skall äta sin smörgås.
Jag hade tänkt ha en påskmiddag idag för grabbarna och några Googlegäster men det får vänta. Kanske ta en sen nästa helg?
Lånade hem PS3an från jobbet över påsken och man kan spendera många timmar framför den utan att få något vettigt gjort. Det är rena opiumet, klart värre än TV eftresom man inte har någon känsla alls för hur lång tid man hållt på och spela. Ganska coolt att hårdvara från slutet av 2005 fortfarande håller så bra när det gäller spel. Sitter och spelar mot en Dell 24″ i 1080p och det är väldigt snyggt måste jag säga i de flesta spelen. Favoriter just nu är:
– Burnout Paradise
– Lemmings
– Motorstorm
– Assissins Creed (lite långtråkigt i längden dock)
– Sing Star (We’re not gonne take it! :))
Beställde en PSP från USA och den ligger på ett hotell nere i centrum just nu och väntar på mig. Får den på jobbet i morgon och nu måste jag stressa Jalle att göra ett Pandorabatteri så jag kan knäcka min. Har har förra generationen (Fatty) som fortfarande går att använda för att göra “knäckbatteri” som sedan går att användas för att knäcka den nya (Slim).
Nu är det dags för lite frukost!
Klar!
Nu är den klar! Den _lilla_ byggsatsen. Får fixa bilder i morgon men nu skall jag gå och sova! Ha det gott!

