peterparnes: NU är jag nyklippt och fin!
Twitter / peterparnes: peterparnes: systemet är påväg upp men ingen WWW ännu
peterparnes: systemet är påväg upp men ingen WWW ännu
Twitter / peterparnes: peterparnes: För er som följer mig via Twitter kan jag meddela att jag fått en diskkrash
peterparnes: För er som följer mig via Twitter kan jag meddela att jag fått en diskkrash
Twitter / peterparnes: peterparnes: hej
peterparnes: hej
Twitter / peterparnes: peterparnes: God morgon allesammans!
peterparnes: God morgon allesammans!
“Det ska va husvagn!”
Angela, skriver om sin kärlek till sitt sommarställe i en husvagn. Låter som ett underbart ställe men jag är fortfarande inte övertygad om att jag skulle vilja bo i en husvagn, mer än en kort tid i alla fall. Fast å andra sidan så har jag aldrig bott, eller ens sovit en natt i en husvagn.
Angela, det låter som ett underbart ställe dock. Finns det plats för att bygga ett nytt hus där nere kanske? 🙂
Och god morgon på er!
Twitter / peterparnes: peterparnes: Det är mysigt att ligga i en sovsäck i uterummet när det regnar!
peterparnes: Det är mysigt att ligga i en sovsäck i uterummet när det regnar!
Twitter / peterparnes: peterparnes: Underbar cykeltur! Vi kom just tllbaka från vårens första familjecykling. 8.86KM!
peterparnes: Underbar cykeltur! Vi kom just tllbaka från vårens första familjecykling. 8.86KM!
Twitter / peterparnes: peterparnes: Idag är det bakdag! Än så länge har det blivit en äppelkaka och en skinkpaj är på G.
peterparnes: Idag är det bakdag! Än så länge har det blivit en äppelkaka och en skinkpaj är på G.
