Nu har vi slipat hela vardagsrummet och strax är det dags att börja spakla. Det är jobbigt att slipa även om man använder en liten slipmaskin som en mus.
Google blev i alla fall Gråågel….
vaknade mitt i natten av att jag var dåligt i magen och låg sedan vaken en bra stund. När jag sedan går upp vid 8 så regnar det för fullt ute. Trist. Fast å andra sidan så är det ju bra för jag skall sitta inne på mitt kontor mest hela dagen. God morgon på er förresten.
imorgon är det dags att börja jobba igen och jag känner redan stressen komma 🙁
Bah, jag är lite möt i kroppen idag. Det känns att man använder kroppen och inte bara knoppen.
Under natten har vi bestämt att vi lägger ett likadant golv i hallen som i köket. Det löser problemet med att skärva mot ekgolvet i vardagsrummet. Ekgolvet blir ett 15mm Kährs och det övriga ett 9mm Pergo. I hallen blir det lagom höjd men i köket får vi tänka lite till.
Ny skall jag cykla iväg till Coop och kolla priser på golv och fönster.
Idag blev det en ny leksak, en kamin, en Contura 560T.
och nu säger chefen att vi måste bestämma fönster också innan vi går vidare. Jobbig chef!